TENSION!! oh yeah..i much love it!!! (pfffffft ==')

March 11, 2011

Hermmmmm..inilah hari kemuncak atas semua ketensionan aku selama minggu nie!!!!
 
All I can say is ; always being honest with yourself first, then others will not hurt you, and you wouldn’t also hurt others~ Next, we always have to be honnest with others too..either the thing can hurt someone/others or not..but we have too!..kerana itulah satu-satunya cara agar belakang hari nanti tidak akan timbul rasa tidak puas hati, kecewa yang lebih menyakitkan, fitnah yang melampau, perasaan benci akan seseorang, atau apa sahaja perkara negatif yang kemungkinan besar akan berlaku sama ada cepat atau lambat~ :D
Hermmmm..so aku dah tak nak biarkan hati dan perasaan aku sentiasa berbelah bagi lagi..   Dan aku tak nak lagi biarkan hati aku sentiasa dilukakan kemudian di-plasterkan, kemudian luka berdarah lagi seterusnya di-plasterkan, kemudian luka kembali terbuka luas then di-plasterkan lagi, lagi, lagi, lagi, lagi, lagi, lagi dan lagi!!!
ITS ENOUGH!!! Enough dayang, enough! You’ve gotta be a stronger person now, after all of bitters things/moments that happened to you..you suppose to be much matured than this and grab the happiness that around you (which is your best buddies~ and plus, “him”)
And to “him” I’m so much sorry because letting you away just like that..cause that time, aku terlalu mengikut perasaan sangat sehinggakan I’ve already make a wrong decision (which I thought it’s a most excellent decision, pffffft ==’)
And now! Because of my big mistake tue..i’m feeling not very good..muka aku nampak sangat macam hampeh gilaa..kesilapan tu aku jadikan pengajaran sampai akhir hayat aku dan aku akan jadikan semua pengalaman yang begitu memberikan aku pemikiran yang lebih matang ini, pengajaran juga kepada anak-anak aku dan seterusnya..
Plus, I think this is the very good time for me to confress “it” to “him”…. Aku dah setahun lebih pendam dan bepura-pura dan usaha untuk lupakan “it” hanya satu sebab tu… apa-apa pun your decision/opinion/result is, aku pasrah jaa..its better than I still keep this in my hurted heart.
I’ve gotta a kindda SILLY LIFE since I’m a teen.. but it makes me much stronger to stand at my own foot..
And to “a person” yg pernah gembirakan aku, buat aku tersenyum seperti kerang busuk, selalu buli aku! (padahal dia tue “junior” aku), selalu juga buat aku ROFL sampai nk tekeluar usus-usus perut aku nie an (bhahahaha!), and juga memberi suatu impak perasaan dalam diri aku…I FORGAVE YOU MY BUDDY :) !! apa-apa pun, just like what I said before, BE HONNEST..just take the words above..kejujuranlah segala-galanya.. and after all things that you’ve been honnest to me..barulah aku betul3 faham what happened to you actually.. sebab itulah aku sikit pun tak marah.. sebab AKU PUN BERADA DALAM SITUASI/DILEMA YANG SAMA JUGA :(..so no wonderlah if I can understand what your feel is actually.. and I’m so sorry too because I’m not too being honnest with you early :).. but now!! WE’RE BFF eh? :) ..cause I LOOOVE TO BE YOUR BUDDY! It’s fun to have a friend like you, plus you’re a good listener and a GOOD RAJA LAWAK too ..sumpah aku tak mau semua benda bodoh nie gonna ruin our bestest friendship ever!! Seriously I’m happy being your friend..sampai bila2 pun aku tetap nak jadi your buddy, and so do I :) NEWAY, THANKS FOR MAKE ME SMILE ON 2010. Thanks so much **** so I hope we’re always gonna SMILE EEEEEE :) so we’re still friend but JUST TAKE A VERY GOOD CARE OF YOURSELF..tapi tak pa wey.. Lek luuu cuh kok sant luu~ (bhahahahaha!) tapi ada kot yang nak jaga yourself an3?? I’m happy for that :)

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in