The Day Of Mine!!!

April 20, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!! HAPPY BIRTHDAYYYY TO YOU!! HAPPY BIRTHDAY, HAPPY BIRTHDAY!! HAPPY BIRTHDAY TO DAYANGGGGGG!!!! :D

Ngeheeeee :D
on 18.April.2011 ; the firsttt person who was wishing me is Malathi!! Whoa! Can’t believe it dher! Tak sangka2 la pula dia still ingat my birthday..plus, she’s my old primary school’s mate..she’s been to advance lorhhh..bhahahaha!! then second, Ain..tu pun sebab time Malathi wish kat aku tu, dia ada sebelah, so then, she’s also wished to me lah..thirdly…NGET!! bengong ah Nget ni..mentang-mentang time tu aku tengah sembang ngan Malathi..dia gelak pulak..kwang asam!! Then, terus kena ngan aku, “weyh!! Dia wish birthday kat aku la ngoi oiii!! bukan macam ka tu, birthday aku bukanya nak wish pun!! Huh!!”..so that..Nget pun wish lahhh~
Orang yang ke-4 ialah..ABANG DUST a.k.a. ABANG BUS a.k.a. ABANG BU a.k.a. BULAT!!! Bhahahahaha :D !! tetiba ja mamat ni call aku pada pukul 11.23 p.m...”Dayang!! aku nak jadi orang pertama yang wish HAPPY BIRTHDAY, DAYANG!!! Maafkan semua kesalahan aku selama ini..sekarang hang sudah besar, so dah pandai fikir mana baik and mana buruk right?! So be much matured than you are!”
Kemudian, dia call lagi dengan memberikan suatu statement yang ==’ “Dayang!! Aku saying hang sangat3..aku nak kita kawan sampai bila-bila, aku tak nak kehilangan hang Dayang!! Aku betul-betul saying hang dayang oi!!”
Pffffftttt ==’ As a friend, YES!!


On 12.00 p.m. on 19 April 2011,
I’ve got a call from him <3……………….
He said happy birthday to me and….. so on lah…..
p/s; sorry guys..cannot be mention here..its my privacy ;)
I LOVEEEEEE YOU!! ^_^
Then, its continue by Leen, she’s also wishes to me ; on ur birthday, I wish u much pleasure and joy..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..may each hour and minute be filled with delight..and ur birthday be perfect for you..
Thanks a lot Leen….:)

Then, automatically, I’ve got free call service from Hotlink!! Thanks Hotlink!
So, apa ditunggukan lagi ha!! On the phone with him laaaaa~ daaaa~
It takes 2 hours doe!!
Quite have fun..but I’m still a lil bit regret..hermmm…if my Celcom’s simcard does not disappear, for surely, I’ll be on the phone with him or anyone for a week!! A WEEK!!
But its okaylah..everything happens for a good reasons~ so just face it with pleasure

AKU SEDIH!!!! My adek does even not remember my birthday pun :(
I’m waiting for his message or call..but nope!! Nothing pun ~ hermmm :(

On the glory morning of my beloved 19th April, all my friends are waiting for me and Leen..but Leen didn’t come to school this day..maybe she’s still upset to us..all of them singing the birthday song to me (=
Then, kami ponteng ceramah dalam dewan sekolah, and pergi celebrate Leen’s and my birthday..tapi sayang gila Leen tak dating and join with us~
But whatever it is..THANKS A LOT TO ISYIA, JUE, KE’AH, IM, HAJAR, DAYAH, AND OTHERS TOO for the cake :P Cake yang cantek saja kot dher!! ==’

Sekolah hari ini, tak belajar sangat pun..lepas ceramah tue, kami tak da kelas, cikgu pun tak mau masuk kelas..then, lepaking time!! Lepak3, maen3, melawak3, photoshoot3, music3, and everything we do at blok baru…ngeheeee :D

Plus, Mr. U tegur aku!! And wish jgaklah kat aku!! I’m happy3 ~

Plus, my biggie bro, Muaz..was looking for me..Dekna and Eyma la yang sampaikan..huhuhuhu ^_^
I’ve no ideathat, he’s actually still remember my birthday ==’..wahhhh..terharu tuh!!

Plus!, my adek ipar also looking for me to wish to me (= thanks a lot Dieba <3

Okay..at last!! Nk dekat balik sekolah, barulah si JB, my adek, saying sorry and pujuk aku..ye lah dia kan dah lupa birthday kita nie~ hermmm :P
Pujuk punya pujuk, dia belanja aku lunch..so this afternoon, we had a lunch together..dah lama tak kuar makan sekali dah~

Abah, said HAPPY BIRTHDAY..then we wet to KFC CMART for celebration :)
thanks abah…I felt like I’m lil kid like when I was a young and abah’s adoreable daughter one..hahahha

My Baby <3 texts me ; u a big2 girl in a big2 world its not a big2 thing if u leave me but I do2 will that I would miss miss u much…*kalau silap lirik tu sorry..lupa suda..hahaha..wah..u’re 16 today..so before buat keputusan apa2, fikir masak2 dulu tau, or tanyaopinion orang lain kalau tak tau sangat..then take care tau..kami sayang ampa sangat2..belajar rajin2 tahun depan nk SPM dah..jangan duk maen2 sangat tau..lastly happy birthday D..miss u and always love u…(=

Huh!! Sampai sini sajalah..

Oh lupa!! WAHAI IKMP, TUNGGULAH KEHADIRANKU, KERANA AKU AKAN DATANG MEMBUAT UJIAN LESEN MOTOR!!!!!!!! Ngeheeee (=

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in