MEREKA SANGAT SWEET ♥

July 28, 2011


at last!!
LOVE IT!! JYEAHH <3 <3!!
tengah2 aku tengok cita "Love, Nora" kat astro ria, then suddenly abah balek!! he's just back from outstation <3
pastu abah terus jea suruh aku bukak bola, THE RESULTS WAS 1:1
so it means SINGAPORE menang lahh~
tak pa lah, sayang safee sali!!! <3      #hermmm, think of him for a while :( 
#shit that okay!

okay2, sambung balek lah...aku nak happy balek!! #even just for a while laaa :(
then, abah aku duk buat buka hadiah yang dia bawa blek tu.
OMG!! JAM!! its J-BOVIER sehhh!! 
okay ada yang untuk perempuan punya aku tengok..okay buat bodo jea lah sambil duk tumblr-ing nie kan~
hahahaha

next, mak aku balek from kerja laaa >.<..kesiannya kat ma..bhahaa
nak masuk rumah tak boleh sebab pintu terkunci...pastu bukan mainlah mak aku tu tolak2 pintu tu deras2
kesian la abah! tak abek tau! nakal lah abah nie! 
pastu, abah pun pegi lah bukak pintu tu sambil duk senyum mcm kerang busuk kat mak aku
ingat comel kot abah oi ?? ==" pffffttt!!
mak aku pun senyum lahh..
pastu duk buat cubit2 geram boleh depa dua...eeeee...gedik lah parents aku nie! bluek!!
#oouuukayyy, :P
then, mak aku pun pegilah buka kotak jam tu atas meja~
pastu mak aku cakap "eh, cantik jam nie..sapa punya nie?" sambil tersenyum2 malu! puihhh :P
abah aku pun cakaplah "laaa, untuk awaklah~"
okay, BILA DAH MASUK PART TU, AKU TERGELAK TERBAHAK-BAHAK TERUS LAH!!!
#sorry yea guys, its funny lorhh :P
then mak aku pun cakaplah balek "terima kasih :)"

hermmm, secara tetiba, aku teringatkan dia...if he was here, aku mesti akan kongsi cerita ni kat dia...mesti kami dua gelak sama2, then, dia pun gedik2 jugak ngan aku~ hermmmm :P

SUDAHLAH DAYANG!! STOP IT!

live your next life!! 
dayang, live your new life, okay dayang?? stop that okay?

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in