Kami wira-wirawati negara!

June 02, 2013

long time no blogging mehhhhhhh :D
hahha, ya laa mmg lama ah cita dia dah after kerja kt kl 3 bulan, balik2 perlis tak dan sebulan terus kena masuk plkn :(
*ehhh, aku sronok kayyy nk masuk plkn, sbb mmg dri dulu lg teringin nk masuk plkn pun mehhh :P
mau tk happynyaa, aku dpt masuk plkn Kumpulan 2, siri 10 dekatttttttt.......... LANGKAWI!!!!!!! muehehehehe :D haruslah happy, langkawi kot mehhh :P hahaha don't be jelly :P

banyak sangat moment2 yg best dalam kem lagenda seri negeri tu~ *hahaha nama pun unik gilaa en -.-
dlm kem aku ada 3 buddy *Kami buddyz tak kan terpisah~ hahaha yg tu, cikgu yg panggil kami mcm tu~
sorg minah senget, fifa, sorg lg blur tp comel, yati, sorg lg minah rilek, dayah~ hahahaha
actually byk sgt moment2 n aktiviti2 yg awesome kt plkn, tp yg larat ja nk type kt sni -.- this is just only my blog not my daily diary right? hahaha :D so let's me summarize it only kay?
hah, moment yg paling aku tak kan lupa was my birthday for 2013 :) kengkawan aku seret aku naik atas pentas, and seramai 300 lebih pelatih dlm kem termasuk staff2 and cikgu2 skali nyanyi and wish happy birthday kat aku >.< subahanallah, part yg memalukannya aku terpaksa diheret naik atas pentas sorg2 diri atas pentas smbil dgr semua nyanyi lagu happy birthday kt aku :) padahal msa tu, tk smpai sbulan lg duk dlm plkn~
kat sana smua org pakat ejek nama aku, yea la aku taulah nickname aku tersangatlah simple jeaa, D. tp tk pyah la kalau nk pgel aku bagai smpai perlu sebut A, B, C, D, D, D -.- tk pyah nk mengeja sangatlah -.- bila dh diorg tau nama betul aku, Dayang, pakat mengejek juga, sayang lahh, dayang nurfaizah laaa. Helllo!!! hbis tu nama apa lg yg org tk boleh ejek aku -.- pfffttt! but whatever it is, i love BRAVORIANS!!!!!! *aku kompeni Bravo actually, tu yg semangat BRAVORIANS gitu~ tagline kami BRAVO! PEACE YOOO! hehehe :D
dlm kem jga, aku ada kwn baik laki, sorg pidot, mamat ni plg sengal pnah aku jmpa, sorg eman, mamat jiwangggg hahaha, sorg lg didi, mula2 nmpak mcm pemalu rupa2nya kaki menyakat org -.-

hahh!!! lg stu ini experience yg paling tk pernah aku alami and tk pnah tfikir pn akan tjadi in my life time -.-
korang pernah tk, tk mandi seharian setengah? dlm kem pernah skali kami terpaksa tk mandi sbb aktiviti wirajaya~ wirajaya ni mcm camping laa actually, but there were a lot of more fun activity within the wirajaya fyi :) food dump la agent code laa *agent code tu series mcm running man!

actually for you guys yg rsa plkn tu suatu yg menyeksakan, seriously, TAK WEH TAKKKK! plkn byk main game jeaaa and aktiviti. korang msti mlas nk kawad en? alaaa, kawad 5 kali ja dlm 3 bulan tu~ sapa yg minat running man tu, haaa ada jga game mcm running man tu dlm plkn. spa yg minat nyanyi2, berlakon tu pnnn ada dlm plkn~ obviously, mmg rsa tk mau balik langsung kot, same goes to me :(

hahaha, aku bajet nk post gamba jea psal plkn ni, terlebih2 plakkk ngarangnye punn -.-













You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in