Ta'aruf Week in IIUM

June 29, 2013

Alhamdulilahh, Allah had plan to send me to IIUM~ syukur sangat2 even tk dapat study further kt turki just like what i've been dreaming before this, but yet studying in IIUM is already makes me felt like i'm at turki :) *aku gelarkan mini of turki in gombak :)


aku dpat course Econs, actually for CFS IIUM, course Econs jea yg dkt Gombak campus, course lain semuanya kat PJ Campus~ but yet, ta'aruf week still kat PJ jgaa, so terpaksala kami geng2 Econs ni stay kt PJ seminggu smpaila orientasi tu hbis, then pindah plak pg Gombak~ tp rupa2nyaaa, best lg Gombak campus, sbb BOLEH PILIH BILIK SNDIRI!!!!! anddddddd KAT SINI SEJUK GILAAAAAA!!!! time pagi jea laaa, tgh hari biasa2 ja laa~ maybe sbb dkt dgn genting kot, hahahaha~ *genting pn panas dh la ni -.- spanjang ta'aruf ni tk da apa2 yg best or tk best pn, biasa2 jaa~ but Alhamdulilah, i get to know three of my roomates there, Surn, Bella, and Ija. Two from Johor *JDT!!! and Ija from Kelate *hok aloh mu nii~ 

fuhhh, for the first time belajar bahasa arab, and i found it that it was very interesting! :) Kai fa nu kum? hehehe :D klas maths and accounts so far so good as well as the english class :) all the lecturers semua baik2, and comel2 :) aku target nk belajar arab, smpai aku boleh la berkomunikasi dlm arab, *sket2 pn jadilah :) arab tu kan bahasa yg paling indah dalam dunia ni :) bahasa Al-Quran plak tu~

whatever it is, i should say syukran jazilan Ya Allah and my parents as well, without them i wouldn't be here, inshaAllah, i'll do my very best, i'm gonna perform well starting from now inshaAllah :) pray for me. and last but not least, Thanks to my beloved FRIENDS!!!! because you guys who always support me and always stand by me, you guys always here for me, tambah2 lg masa aku bersedih dulu, my friends la yg tak jemu2 buat aku happy.  i know now all of us are far apart, but yet, you guys are still in my mind whenever you are right now :) Friends Till Jannah inshaAllah #Jue #Lynn #Eisya #Qie #Imah #Keril #Aziah and others too :)









You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in