expression of me today ;)

September 15, 2011


siot, seminggu aku tak masuk sekolah. hahaha
gila arh, PEMALAS LA HANG NI DAYANG =="

minggu ni aku raya kat pahang-kl plak. rindu tok! rindu wa aku!! rindu cousin2 aku!!
seperti yang dijangka, tok aku mesti bagi duit raya 50 hinggit!
hahaha, buat syok apa tak tau, mengong =="

hari ni, 15 september 2011, hari nak hantar abang aku balek manchester :'(
huhuhu :'( sedih la pulaa~)
tak pa lah, nanti abang nk balek sekali lagi kot, dunno lah~
hope so..

bosan3, phone aku berapa lama dah tak berdering, tak bervibrate
rindu kenangan2 lama
asal la Allah duga aku macam nie? asal aku susah sungguh nak lupakan orang yang cinta tu ha?
hermm, tak pa lah, single is much better, i guess so. selama ni pun aku dah terbiasa single pn, 2 tahun.
so maybe starting from now, aku tak mau guna phone dah.
sebab sama ja pn~ so lebih bagus aku tak guna phone. plus, aku mmg dah terbiasa dah pn tak guna phone.
AKU BOLEH HIDUP TANPA PHONE DI TANGAN AKU!! #winkwinkwink ;)
dengan iringan doa, aku doakan "DIA" bahagia, and gudluck for your newcoming exam. wish you do the best yup! ang hope you still remember semua yg aku pnah cakapkan tu dulu. Plus "HANG", hope you'll be fine there, study well, jaga diri sama, jangan busy sangat sampai tak kesahkan kesihatan pulak na.
to both of them, GUDLUCK! ;) miss ya. #bhahahaha

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in