YUNA WANNABE?? pffftt =="

September 16, 2011

from my tumblr ;)

sedih ;( dah hantar syanie balek manchester tadi pkul 8.
hahaha, yg kelakar tahap, ada suatu kejadian dlm lift, ada orang ingat aku nie YUNA??
payah ah yuna woi!! yuna tu cun tahap kot!!
kahkahkah, sebab aku pkai rayban je tu, so tak nampak la muka aku yg sebenarnya~
beza jauh kot aku ngan yuna?? daaa~

hahaha, abg aku plak buat perli aku bleh..sengal la hampa semua nie!!
abg aku minta pen kat syanie, ingat an nak buat pa, rupanya, nak sakat aku minta autograf~
kwang ajaq na abg elon nie. naseb abg elon gemok ja dayang tak leh nak lawan!
grrr!!
then, kami ramai2 makan kfc :)
abg elon belanja! aku order OLE POCKETFUL, aku teringat kat dia plak, dulu dia selalu makan ole pocketful setiap kali pg kfc..rindu lah pulakkk...pfffttt =="

hermmm, ni kali kedua hantar syanie balek sana, dah tak berapa nak sedih sangat la an~
dulu masa first time, mmg nanges tahap la aku, sampai 5 hari berturut2...kahkahkah!!!
ye lah, dah aku kena tinggal kat perlis, sorang pn tak gitau aku nak pg hantar syanie pg uk.
depa balek baru gitau aku, nangis aku depan2 semua budak2 derma. dah la taun lepas aku duk hostel, pakat semua budak hostel sampai hostel boy pn duk buat perak tengok aku nangis..
hahahaha!! sapa tak sedih an? dah la kena tinggal, tak sempat nak say gudbye kat syanie plak tu.

tak pa lah, aku tanam cita2 nak pgi NEW YORK or AUSTRALIA, australia murah sket~ hehehe :D
tapi, kalo tak lepas oversea, second target aku UIA (Universiti Islam Antarabangsa) lah!!
abah, ma..dayang janji dayang tak nak maen2 dah, dayang nak fokus spm ja start taun nie!!
hope aku boleh beat abg yg paling aku suka kutuk (padahal yg paling aku rapat)!!

that's all for now, salam perantauan, salam 1 MALAYSIA!, salam MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!
assalamualaikum ;)
p/s; no photos, tak sempat nak snap pic kat sana :(

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in