Cody Simpson always on my mind, JASON CASTRO TAKES PLACE IN MY HEART :)

September 04, 2011

dulu aku asyik2 CODY SIMPSON, CODY SIMPSON, CODY SIMPSON..
actually aku start suka Cody Simpson since aku tengok Shot By Shot (Tween Pop) kat astro hitz.
masa tu lagu IYIYI <------every minute, every second, every hour of the day,
                                         iyiyi, everytime that i'm away,
                                         iyiyi, missing you, missing you.


kebetulan masa tu aku tengah "merindukan" "DIA" hahaha, #buat sensor bleh aku nie, pfffttt =="
sambung balek..then aku terus minat lagu tu, lepastu plak, Apek plak kasi aku lagu Cody Simpson, Summertime :) , thanks neway..best gak lagu tue, ha lepas tu, teruslah aku search youtube bagai nak cari lagu2 dia semua~
then aku perkenalkan Cody Simpson kat "DIA"..dia jeles ==" #ntah papa ntah~ daaa~
plus, Cody Simpson tu umur dia sama dgn "DIA"..
lama2 "DIA" pun layan jgak lagu tu :) #sukasukasuka (masa tu la eh)

then after jea both of us dah nothing, aku mengemokan diri aku sorang2 mcm org yg duk dalam dunia sendiri ja sambil dengar lagu ja hahaha =="..tapi aku selalu ulang2 lagu yang sama, album yang sama, singer yang sama..COLBIE CAILLAT and JASON CASTRO..
dua2 album Jason Castro aku layan habes semua lagu2 dia..
lagu yang paling aku suka CHANGING COLOURS, the song is the expression of me..

Jason Castro ni actually peserta American Idol season brapa ntah, aku tak ingat~ seingat aku tahun sekali ngan David Cook kot~ ha papa jea lah~
suara dia memang sedap gila!! superb sedap!!
tapi yg paling aku suka, LAGU2 YANG DIA TULIS, lirik2 dia sangat puitis gila~
well~ dia kan MATURED..

Lastly, mungkin ini hikmahya, #tertanya-tanya ka hikmah dia apa?
wait till the next post la..
bubye.. daaa~

LETS JUST FALL IN LOVE AGAIN! 

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in