THANKS A LOT!! ILYSM MY SUPERHEROES ♥

August 03, 2011

i love my friends a lot
susah senang kami selalu bersama. thanks guys. thanks for the happiness. thanks for the motivations. thanks for pick myself up again. thanks for lend me your shoulder.
YOU GUYS ARE GREAT!!

JUE, sorry jue sebab aku dah cabul kehormatan hg dulu. #hahahaha :D
sorry lah eh sebab aku peluk hg kuat2 sangat untuk lepaskan geram aku. kesian nget, aku dah rasmi jue dulu..ngehee :D #best peluk jue
thanks jugak sebab hg sanggup biarkan baju hg jadi kain lap air mata aku..i appreaciate it so much..
EISYA, thanks sesangat selalu dengar masalah2 aku n thanks a lot sebab selalu bagi respon yang sangat baik and cadangan2 yang sungguh bernas.
QIE, thanks sebab hg care pasal aku jugak selama ni, even hg tengah date manja2 ngan "Z" pn, hg still concern ngan dengan keadaan aku.
EHSAN, chan, thank you sangat2 sebab hg selalu concern kat aku, u always know me well Ehsan, maybe sebab hg dah kenal aku dah hampir 10 tahun dah kan, thanks a lot for the kata-kata semangat. I feel relieved a bit. thanks :)
LEEN, terima kasih jugak sebab hg sudi kongsi masalah ngan aku, kita dua kan sama2 budak aries!! :D Leen pun sama gak, thanks for lend me your shoulder and sanggup jadikan baju hg tu sebagai kain lap air mata aku..
IMAH, thanks sebab paham aku dalam situasi aku yang sulit tu. And thanks jugak sebab sabar untuk paham diri aku nie.
HAJAR, pendek je budak ni, tapi akal dia panjang ouh! matured dah dia lama la nie ;) Thanks penguin sebab support aku and sudi untuk faham probs aku satu per satu.
KERIL, thanks weyh sebab hg selalu bagi semangat aku naik. Hang banyak tolong aku even dari jauh. Kata2 hang tu aku selalu ingat dalam kepala otak aku ni. #nnti kak d bagi duit raya na?? hee :D
DAYAH, thank you sebab suka buat aku and kami semua gelak terhentak2 kaki dengan lawak gedik hang tu. ;)
DEKNA, makaseh jugak for dekna sebab selalu kongsi cerita and masalah ngan aku TIAP2 HARI.. #hahaha :D

YOU GUYS ARE THE BEST THING FOR ME..THANKS SEBAB SELALU ADA UNTUK AKU..
OKAY, MUNGKIN SELAMA NI, AKU TAK PERNAH NAK UCAP "TERIMA KASIH" KAT HAMPA SEMUA FACE TO FACE AN, AKU BUKANNYA APA, SEGAN SIAL KOT NAK CAKAP DEPAN2, SATGI HAMPA SEMUA INGAT AKU GILA PLAK, TAPI KAT SINI, AKU NAK CAKAP JUJUR AND IKHLAS SESUNGGUHNYA, THANKS A LOT!! THANK YOU VERY VERY VERY MUCHIES!
After this, aku akan sentiasa luangkan lebih masa dengan hampa semua, I JUST WANNA HAVING FUN, I JUST WANNA THROW AWAY ALL OF MY SADNESS AND PROBLEMS..
Guys, please help me out yup!! 143 FRIENDS ♥

_________________________________________________________________________

pssstttt!! psssttt!! #nak selit benda ni sama ♥
tahniah to both of them ;)



SO NOW!! SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK AND RAYA..

i can count on you like 1, 2, 3, and you'll be there :')

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in