SMK Tuanku Lailatul Shahreen ♥

June 21, 2011

Pagi ni aku kena pergi ke SMK Padang Behor!!!
Actually aku kena pegi sana sebab aku terlibat dengan pameran kluster sempena penamaan nama baru untuk sekolah tu jea~
p/s; yg Derma kena menyibuknya asal tak tau~ pffffftttt =.=
ha tak pa2, advantage juga utk aku..boleh escape kelas sat..muehehehehehe :D bukan selalu an3??? :D
okay then, aku bajet boleh jumpa dia sat, tengok kelibat pun jadilah~ p/s; buat lepaskan rindu jea punnnn =="
tp dia demam...alololo kesian, kesiann~
tak pa2, tak yah pgi sekolah hari ni, get a rest at home enough!!

sampai2 jea sana, turun jea bas, aku terserempak ngan adek Ali which is adek ipar Aziah~
baek gila Ayuni ni, serempak ngan aku, terus tegur..hehehe..comellah dia, macam abang dia pun ada sket2 perangai tu~ bhahahahhahaha!! :D
siap salam ngan aku lagi, memang ciri2 menantu terbaek ah nie!! ngeheee :D
plus, pandai kucai orang juga na budak ni, sebiji macam abang dia~ hahaha..
okay then, aku teruskan langkah menuju ke Sekolah Menengah Kebangsaan Padang Behor tuuu ♥
p/s; perlu kea aku guna ayat Bahasa Melayu yang baku nie?? mangkuk sungguh~
then, sampai tempat kawasan pameran tu, kami set up instrument2 kami..
berita gempak!! semasa tengah set up instrument tu, berlaku sebuah accident !!
tak lah parah mana pun, but parah la bagi si Nget ann~ mau tak nyea, trumpet dia terjatuh, and berlaku sedikit kerosakan kat trumpet dia~ Alolololo kesian diaaa~ :P bluekkk, padan muka hang weyhhh!!

okay, set up2, last2 cikgu bagitau, kami semua kena tunggu lagi 2 jam lebih, untuk sesi pameran tu~
pffftttttt ==" merenek ah aku nak kena tunggu~
tak pa, kami semua dengan "peraknya" masuk ke dalam library sekolah yang bapak sejuk!!
p/s : Derma tak sesejuk macam tu kot!!!
bosan2 tunggu dalam tu, aku and jue saja gegeh jalan2 round2 sekolah tu, and suddenly AH SHITTOSSS!!! dia!! dia ada, dia datang sekolah!! shittoss, kata demam lah, tak sihat lahh~ tongue
tapi, tak pa juga, lepas rindu aku sket, sket jea lah~ jadi lahhh~
and besides, masa tengah jalan2 tu, terjumpa plak ngan si Naim
.. adoyaiiii~ mulut dia bising padu gilaaa!!
dua kali lima jgak laa ngan kawan dia si Azfar tu pun~

tapi, actually aku mencari awek comey yang bernama Aina tu wink :'(
but, langsung aku tak nampak dia pun~ laaa~ aku nak mengorat dia, asal dia tak da ha??
eh dia ni laaa~

btw, aku terjumpa abang Am kat situ, dah lama tak jumpa dia, at last kat situ juga nk terjumpa balek~
ish!! sayangnya Ehsan tak da sekali time tuu!! sayang3~ tongue


okay, tibanya masa Raja datang masuk sekolah tu dah!! 
performance semuanya enjoy2 jea...
koir dia best!! tapi conductor dia tu comey lahhh~ aku suka usha dia tu..tapi actually dia tu anak cikgu aku jgak~ bhahahhaha!!
habis jea performance semua, aku duduk lah kat kawasan pameran tu macam tunggul kayu~ =="
tapi, tak laa terlalu tunggul kayu sangat, sebab ada Mat Zul, kwang asam gelak padu ah aku!! laugh
kwang asam punya budak!! tongue
then habis dah semua, Raja pun dah dtg tengok pameran kami tu~
then, beralih2 tepi, ada dia ♥!!! bluekkk!! bajet menunjuk depan aku buat pegang dslr bolehhh~ pi rahhh!! tongue
nie3, tak yah bajet sangat ah weyh!! blah ah!! 
eeee!! geram siot!!! (adalah sebabnya~) biggrin
masa tu aku just duk usha sorang budak nie jea~ plus, budak nie pun selalu lalu depan2 pameran kami tu..
actually budak tu, bekas adek ipar aku dulu biggrin..muehehehhehe, comel ah dia, macam abg dia, tapi adek dia comel lagiii~ abg dia........opsss!! kenangan lama terusik jap!!
eh3, enough3..haish la D nie~ 
yang dia tu pun asyik lalu depan tu, memang kena kucai saja ah aku ngan Nget tuu~ mangkuk tolll!!
Ayuni pun ada kenalkan kat aku, Afiqah....nice to meet you neway 

okay, jamuan makan disediakan, tunggu bapak lgi!! time for mencekik laa~
sedap!! tapi, aku derek makan sket, tak habis plak tu~ pfffftttt =="
then, jumpa dia jap, tapi kesian~ muahahahahha!! laugh..
kesian kena tunggu aku plak dah~..welll~ kami semua gegeh nak main lagu Stand By Me jap~
habis2 tu, ha jumpa lah dia even for a while~ happy

okay then, masa untuk pulang!! hermmmmmmm :'(
bubye sayanggg~ bubye SMK Padang Behor!
it was a nice event ever!! ♥
_________________________________________________________________________________________

AND CONGRATS FOR THE NEW NAME, SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TUANKU LAILATUL SHAHREEN ♥ !!

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in