Super Saturday! (4 June)

June 05, 2011

Aku paling suka hari ni..because it is SUPER SATURDAY!!!


Super Saturday means a day named saturday which have a lot of funny stories !!!!!
___________________________________________________________________________


Pepagi buta lagi aku bangun jea, ada seorang budak comel kat sebelah aku cakap kat aku mcm nie ; "GOOD MORNING MAK SU DAYANG!!!" .. alololololo..its SYIRA! ,my beloved and the only only one anak sedara aku for now lah, balik!!! wink
Bestnyaaa, pepagi dah ada orang wish morning~ p/s; aku rasa macam mak orang pun ada, macam anak bangun kejutkan aku jea~ =.=

Then plak, he texted me that he had arrived there safely..huh Alhamdulilah..


___________________________________________________________________________


Tengah hari,well biasa ah doe, musim2 cuti ni, kenduri sana sini ah an? Yea3..i get myself in ready lorh nie =.= zzzzzz... p/s; actually aku malas nak pakai baju2 kurung and siap2 pergi makan kenduri..

Tapi, sempat juga aku online jap..yang bestnya!!! online2 dia pun online~ ngeheee :D lepas rindu jap~
Then, dia buat video call plak tetiba, adoyai, maaflah aku nak angkat..dah tu, aku chatting pun dah asyik kena kucai dengan abang2 aku..zzzzz =.=
Yes!!! thanks guys, because you guys such a very busybody !!! thank a lot yup =="

___________________________________________________________________________


Okay petang sudah~ 
Next destination was, pak ngah's house lorh.. cousin aku akad nikah~
awwww..so sweet!! purple theme ;) p/s; D berangan jap =="..haish laaa~
okay, texting for a while with him..then dia belah pergi jalan2, shopping2~


Hah!! part ni lawak!! superb lawak..sepetang tu, aku and family aku asyik gelakkkkk jea memanjang disebabkan hal ni.
Adalah satu keluarga tetamu dari Kl ni datang bertandang rumah pak ngah. Okay then, memang dah adat Melayu kan, tetamu datang rumah, mesti kita akan salam2 and berjabat tangan isn't it?? 
Okay keluarga tu ada 6 adik beradik. Kesemua 6 beradik tu salam tangan ngan aku..
TAPI!!! ADA KA PATUT AKU SALAM DENGAN SEORANG LELAKI YANG SEBAYA2 AKU JEA?? =.=
Laki tu sua tangan kat aku, aku tercengang jap, then dia sua lagi tangan dia kat aku, okaylah, aku salam jealah ngan laki tu, then DIA CIUM TANGAN AKU! astaga!! aku buat muka tebal jealah weyh tahan malu dherr!! aku ni sebaya kau jealah weyh, tak yah la sampai nak cium tangan aku bagai..apa, muka aku ni tua sangat kot??? =.=

Hah!! kan dah padan muka laki tu, lepas tu suma adik beradik dia yang lain kucai dia sambil gelak2 kat dia pasal tu.. bhahahahaha!! aku gelak jugak lah weyh, tunggu lagi, sumpah lawak gila time tu, kan best kalo aku record jea tadi.. ngehehehehe 
happy
p/s; budak laki tu hensem..but he looks much cutier bila muka dia merah padam sebab malu~ hekhekhek!!


ish, aku kesian plak tengok dia kena kucai ngan adik beradik dia..bhahahha!! 
itulah, lain kali, tengok2 orang sama eh bila nak salam ngan orang tu yea??
funny lah you tongue wink


___________________________________________________________________________


Perut sudah berbunyi, time for makan malam right??
yeah!! abang elon (abang aku yang first) nak belanja dinner kat Kuala Perlis youwww!!
lama aku kepunan nak makan seafood actually..welll~ its one of my fav food lorh~
okay our destination was at KOMALAUT (Kompleks Makanan Laut, Kuala Perlis) 
Gila ramai sial orang makan kat situ..well standard lah kan~ nama pun Kuala Perlis...
Okay, kebetulan restoren tu, restoren anak kawan baik parent aku..
Kami tunggu order sampai sejam doeee.. gila ah~
Dah tu, sampai2 jea order semua pakat pelahap..BHAHAHAHHA!!
TUNGGU ORDER SEJAM!! MENCEKIK TAK SAMPAI 10 MINIT PUN!! TAK PATUT~ TAK PATUT~
Pastu masa abang elon nak pergi bayar kat kaunter tu, kak cashier tu panggil abang aku dengn perkataan Pak Cik~ bhahahahaha!!
Abang elon dah tua werhhhh :P..Dah tu, abang apit sakan ah kucai abang elon~
Abang elon dah beruban patut lah..kalah ngan abah, abah nampak muda lagi~ padahal umur baru 30 tahun~ ish2 teruk la hang ni weyh~ muka tua!!!! kahkahkahkah!!


p/s; dia call aku jap..heeee :D


Masuk2 jea kereta, abang elon buka tali pinggang dia..dia buka bukan sebab apa~ dah makan banyak sangat, boroi terus ah perut tu!!! kami semua pakat gelak satu family~
Ish3, memang patut lah kak cashier tu panggil "Pak Cik" kat abang an??


___________________________________________________________________________


Aku usaha nak balek awal, sebab nak webcaming ngan dia..sorry you cause i'm a bit late~
Sorry for making you waiting for me macam orang bodo jea~ 
Maaf. Maaf. Maaf :'(


bubye!! its already 2.09 AM chiowwingg!! assalamualaikum!!



TO BBH; GUDNITE!! HAVE FUN THERE!! I ♥ YOU tongue

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in