He's BACK!!!!!! imy laa weyh..

July 09, 2011

okay, lama tak update bukan??
okaylah, minggu lepas, aku bergegas turun kl, sebab apa?
SEBAB NAK JEMPUT ABG AKU LAHHH!!
he just came back from Manchester ;)

aku rindu dia laaaa. rindu sangat2.. tp, i can't wait for the gifts laa~
aku ingat lagi dulu aku minta jersey Man City mula2.. but then suddenly abg aku cakap, "sorry, aku tak sempat belikan hg jersey tu, ermmm, i-pod hg mau dak??"
well, hello?!! jelas2 lah aku mau, lagipun sekarang ni, phone yg aku duk guna, phone tak canggih dah..
heee :D bleh dengar lagu time exam macam dulu!! ;)
____________________________________________________________________________________________
okay, sampai kl dalam pukul 9/10 malam gitu lah..OHMAIGADD!! 
abg aku makin chubby jea gaya?? hahahhah!! yang itu lawak!!
okay, masa untuk pembahagian hadiah!!
wow!! mak got new Guess handbag seh!! haha, mak, tak yah menunjuk kt dayang sangat lah, tak heran pun, handbag jea pun. bluekkk :P
same goes to my sisters-in-law semua.. 

abg elon paling menunjuk!!
(abg elon -----> first brotha) dia nie, peminat Manchester United tahap gaban!!
GLORY, GLORY, GLORY UNITED! 
#hahaha, jadi sat dayang oih, hg tu peminat Man City kot!! p/s; Man U pun sama lahhh~ daaa~ :P
abg aku dapat jersey edisi terbaru punya..alaaa, yang ada AON kat depan jersey tuu
abg aku dia dapat CHICHERITO punya~   #entah betul ke tdak entah aku eja nie =="
dia buat giat pakai terus, sekali2 dengan mafla Man U vs Chealsea tu..pffffttt =="
then isteri dia tanya lah, Chicherito tu sapa??
habes sampai latar belakang family dia tu abg aku cita~ okay, poyo lah abg elon, poyo okay!!! ;)
pastu duk buat ambek abg aku punya ticket bola Man U lawan Chealse ritu tu, konon bajet dia yg pegi ah, then bajet tunjuk kt officemates dia semua~ daaa :P

abg apit (my third brotha) plak, dia dapat new wallet!! ha, elok lah untuk hg abg apit woi, hg punya wallet tu season dah aku tengok weyhh :P
abg2 yang laen, tak da di situ sehhh~ depa punya, next time lahhh ;)

aku ngan abah got new watch!! abah punya jam, cun sial!!
aku punya cun gila!! macam yg perempuan punya, feminim habes seh style jam tu =="
weyh syanie woi, hg tak bleh beli yg feminim lagi kat aku???    #mood perli. haha
pfffttt!! buat serupa tak tau jea taste aku..saja pekena gaya?? heh :P
tapi, aku sayang gila kot jam tu!! don't worry, i keep it safe lahh ;)
___________________________________________________________________________________________
malam tu kami semua makan besar, makan kfc variety bucket kt rumah jea lah~
esok pagi tu jalan2 laaa..
esok malam tu, kami balek~ sebelum balek, pegi dinner dekat kedai tomyam sedap punya kat area selayang~
sedap whoa!! malangnya, di situ lah tempat anak sedara aku maen ANGRY BIRDS aku sampai tak mau bagi2 balek kat aku~ huh!! sengal punya budak!! :P


You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in