WE LOVE YOU CIKGU ZUL ♥

January 14, 2012


this video is tribute to CIKGU ZULKIFLEE BIN ABDUL MAJEED ;)
cikgu, kami semua sayangggggggggggg sangat kat cikgu, eventhough setiap kali kami semua jalan2 kat sekolah, then tetiba nampak cikgu dari jauh, comfirm, as fast as we can, kami semua lari bertaburan dari terserempak dengan cikgu... HAHAHA, itu lawak, padahal Cikgu Zul bukan nak makan org pn, daa~ :p
banyak kenangan Dermarian ngan Cikgu Zul ni...as we known, dalam kalangan pelajar Derma ni, kami suka panggil cikgu dengan gelaran Mat Arop / Arob / Arup / Roy ==" first aku pindah masuk sekolah Derma time form 1 dulu, suma senior gelar dia "Mat Arop"... #aku tak tau mananya datang perkataan arop tu? ==" dalam nama IC dia, tak dak perkataan A.R.O.P. pn =="
THE MOST MY FAV THING ABOUT CIKGU ZUL is; his smile's face :), he's looking so cuteeee >.<
awwwwww ;) , #CikguZulComeyCikguZulComeyCikguZulComeyCikguZulComey
next, aku pernah masuk hostel suatu ketika dahulu, and after first year masuk hostel, Cikgu Zul blacklist nama aku (hehehe, sorry cikgu >.&lt;) atas sebab2 tertentu, #sebab apa lagi, sebab aku nakai laaa :p
tapi, Cikgu Zul ni seriesly baek kot!! hati dia mulia sangat2!! masa kali kedua aku nk masuk hostel, dia bagi, tapi aku kena buat surat rayuan laa, (ha ini kerja ayah aku~ pffffffffttttttt ==")
then, aku tak masuk dah hostel~ ngehee :d
btw, kami selalu ejek Jue, Cikgu Zul tu daddy Jue, ngehee :DD #daddy tak pa lg kan, dari sugardaddy? haaa, ayo!!! :p

sepanjang minggu ni aku nanges 3 kali :(, just sebab dapat berita cikgu zul nak pindah ke SMK TENGKU BUDRIAH after he being promoted as PK KANAN 1 PENTADBIRAN...first dapat tau tu, time perhimpunan umum last monday, neway Eisya pn nanges gak eh :p, aku sembunyi2 jea laa ;)
then majlis perpisahan malam rabu ritu, aku nanges gakk, gila sebak kot! padahal sebelum tu, 2 hari sebelumnya, Cikgu Azizah pn pindah gak, jadi Pengetua terus kat SMK SyedAhmad, tapi I felt nothing, maybe cause cikgu tak pernah ajar aku kot? #entahlaa. tapiiiiiiiiiii, Cikgu Zul ajar Bio kot? memang telah la Cikgu Zul tak pernah ajar aku, aku stream account~ tapi Jue and Eisya sempat dia ajar, and they said because of Cikgu Zul, their Bio always getting better and better in a short period jea ;) tahniah guys!
and tadi pagi pn ada lagi Majlis Perpisahan Cikgu Zul, aku nanges lagi :( tambah lagi lepas tengok paparan video kt atas tu, siap bawa satu rombongan bas lagi just nak hantar cikgu pergi SMK TENGKU BUDRIAH tu~ #aku, jue, qie, imah, hajar, and yaya pn ikut sama :p kesian Cikgu Zul teyakk, huhuhuhuhu :') but why cikgu? kenapa cikgu kena pindah before kami habes SPM? cikgu tak sayang batch kami ka? kan BULAT tu murid kesayangan cikgu? kami semua satu batch nak sangat cikgu still on Derma, or BACK IN DERMA! :p

so for now, we would like to wish ALL THE BEST sir! may Allah always blessing you and family, we all here always gonna missing you so much, we love you a lot sir, DERMARIANS LOVE YOU A LOT ♥♥♥! hopefully, everytime you have any free time, please come and visit us at Derma yup! (saya rindu dengan senyum cikgu, dengan lawak comey cikgu, dengan PEACE cikgu bila lalu tepi kelas kami...)
kay lah gudnite alls, Assalamualaikum, take care! #ForeverAlone~

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in