MSSPs 2012...

March 23, 2012

okay this year as usual aku terlibat dgn Mssps "yg sgt memenatkan dan mencabar kesabaran aku" -.-
aku terlibat cause aku ni bandies, bukannya atlet wakil sekolah tu... alaaa, aku just setakat wakil rumah sukan boleh laaaa nk dpat num 1,2,3 tu, yea laa kan cikgu mana pandang akuu :P  hahahha #AyatTouchingBulat :P

tapi, MSSPs taun ni tak seindah lagi macam taun lepas....
semalam, ada reheasel for perasmian MSSPs 2012, so aku kena pg sana laa...
sampai ja aku kat sana, aku tersenyum sorang, #okay mcm org gila la -.-
you know why? aku tengok balik tempat2 yg ada kenangan aku dgn dia dulu... and, dalam kepala otak aku masih lagi terbayang2 squidwardtelingacapang.... #okay sumpah aku dah rinduuuu dia sangat2, I Miss How Close We Were :'(
tapi, apa boleh buat, aku pendam ja dalam hati aku ni, seriously I'm missing him...but aku kena kuatkan diri aku ni juga la untuk hadapi semua tu, dah memang tu lumrah hidup pun kan? Let by gone be by gone, but the memories always still rooted in my mind forever squidwardtelingacapang... I'm not so sure even if this year he's still take part in sport or not.... but I keep wondering by myownself, kalau dia masuk MSSPs taun ni, dia ingat ke tak lagi kenangan2 kami dua kat situ? I think, for sure tak...dia tak mungkin akan ingatkan benda remeh mcm tu, tambah lagi berkenaan dgn aku kan? aku ni siapalah sangat bagi dia?
kemarin petang tu, semua tempat aku tengok, aku dah terbayangkan dia and tetiba aku tersenyum sorang tanpa aku sedar pun aku duk tersenyum sorang2...tapi apa lagi yg aku boleh buat, just SENYUM ja la sambil ingat balik KENANGAN2 LAMA kan3? aku rasa most of you guys pun mcm tu juga kan3?

tapi mungkin Allah kesian kat aku kan? so thats why dia tunjukkan aku squidwardtelingacapang terussss depan kedua mata aku ni....Ya Allah, aku tak tau apa perasaan aku time tu, sedih? hemmmm, happy? hemmmm or heratless? arghhh, semua sama ja lah... tapi untung sangat dia tak nampak aku, aku bersyukur sangat....tapi aku hairan, asal aku dgn dia selalu terserempak, tapi aku jea yg perasan dia, tapi dia? tak pernah pun perasan aku...or maybe sebab kami tak da jodoh nak terserempak even for once time.... or maybe aku masih sayang dia so thats why, aku jea yang boleh nampak dia?! ohhh nooooo wayyyyy!!!!!!!  tak mau la mcam ni Dayang oiiii, stop it, you've got to stop your ownself from loving him...please dayangggg pleaseee laaaa, jangan lemah, ingat pesan Keril, aku kena kuatkan diri aku juga walau apa sekali pun kay? :)

okaylah bubyeee, aku sambung busykan diri balik ;) masa ni lah masa terluang pun dalam hidup aku, so aku kali ni aku just post ni just nak luahkan rindu aku kat dia jaaa, hemmm, kay lah bubyeeee ;) Assalamualaikum ;)
#I miss you, but youuuuuuuuuuu.................

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in