iftar with somebody that used to be in love with...

August 16, 2012


ini semua kerja QIE!!!!! alaa, yang lain pun sama lah, saja kan hampa? -.-
hmm, taun lepas tak sempat nak beriftar dgn dia pun~ every week plan, but still tak jadi *itulah tanda2 yang kami dah tak da jodoh :(
but tak sangka tahun ni, my friends dah plankan sumanya~ thanks guys :')
subahannallah!! its been a year kot aku tk jumpa dia, betul2 a year sbb bulan ogos. i still remember last august, hmm, itu lah our last "happy life" between us. but then, it's totally changed.
padahal hari tu aku sumpah, lapar gila! sbb tak sahur -.- tapi bila dah berbuka jaaa, suddenly aku tak lalu...
sbb apa ha? Qie cakap sbb "capang" tu ka?... tapi tak kan laaa~
or mungkin tu salah satu petunjuk Allah yang memang kami dua dah tak berjodoh dah kan? :(
tapi, aku rasa lega sangat bila tengok kawan2 aku semua layan dia dgn baik, they're still friend like before :')
baguslah, let bygone be bygone kan? *tapi aku jea tk mampu nk"let bygone be bygone" lagi :(
aku rasa maybe kawan2 aku semua dah maafkan dia~ good lah! ;) sayanggggg kawan2 aku >.<


okayyy, 15 August, I will always remember it :') *okayyy, mood sedih dah datangg -.-
macam2 jadi malam tu, yang memalukan pn ada, yang sedih sket pn ada, yang happy pun ada :')
lama aku tak dengar gelak dia, like seriously i miss it a lot~ even mcm bunyi mcm enjin motobot tak lepas, but i miss it >.<  adoyaii, seriously, aku teringin sangat nak sembang dengan diaa, nak gurau2 dengan dia, like he did with others last night :') hmmm
okayyy, tapi yang masa pergi ambek dia kat rumah tu mmg MEMALUKAN!!! actually aku nervous laaa, dia duduk seat depan tepi aku kot! QIE JAHAT!!!!! JUE PUN JAHAT!!! saja pekena kami dua -.-
itu tak pa la lagi, yang tersangat memalukan! Ya Allah!! why at that moment OST Sekali Lagi's song which is the film that we have both watched, suddenly played. subahanallah, gelabah gila kot aku masa tu, dengan tgh drive lagi, then aku pun kalut2 laaa ubah lagu tu, *hope dia tak perasan moment tu, hope dia tak perasan lagu tu :( tapii, kalau dia perasan pn, macam dia ingat jea kan? hmmm :')
pastu kami semua jalan2 kt uptown, i know he had try the best to get a conversation between us, but yet, i'm the one who was not ready for it. You, i'm so so sorry, Qie pernah cakap, you just nak kawan balik dengan i kan? i wish that we were like that too :') but, you kenalah paham situation i first, skg i dah nmpak effort you tu, but seriously i cakap, i can't trust on you, so that i can't trust on that too :') piyanae~
hemm, you still lagi pakai perfume yang sama kan? i still can remember it :') it was like stuck in my memory until whenever. dah la aku asyik lari dari dia jea~ pfffttt -.- dah kenapa ngan hang ni dayang -.-

hmm, kay it's getting late! so, let's go home, but first, i've got to send him home :) macam kakak la pula -.-
tapi ada satu moment tu, masa dia nak tolong aku reverse kereta, i heard that he's saying
i heard that he's saying like this : "eh kejap, bie keluar sat tengok kereta belakang...."
and i was like : "is it true what i heard just now? he had call himself with bie? :O"
OTTOKAE!!! "BIE" dia sorang jea yang aku pernah paggil mcm tu. harap dia sendiri tak sedar apa yang dia cakap tadi, maybe dia dah terbiasa panggil bie dgn gf dia kot :') its okay aku faham, hmm~
i just hope that his gf will never be like me, and i'm hopping so that, SquidwardTelingaCapang will never do the same thing again to her :') they're sweet together :) i always pray for you happiness capang :D anyway thanks, and maybe after this, i tak nak jumpa you dah sampai bila2, it's our last time. i think it's better we're still keep on being starngers, again.


You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in