salam 2013, salam tahun baru, salam new life!!

January 02, 2013

hey guys, long time no see right? like seriously, lately, aku busyyyyyy sangat3 -.-
for now, aku dah start kerja. aku kerja kat subway the strand :) best gila kerja situ, bak kata supervisor aku "kerja sini lepak jea dayang" muehehehee :D
alhamdulilah, sebab aku busy, so aku dah makin dapat terima kenyataan aku ngan squidward just can be friend, honestly sometimes aku rindu dia jga, time2 bosan kat subway tu, mula la rasa mcm nk sembang2 ngan squidward :') tambah pula depan subway aku tu ada kedai Vespa, perghhhhhhh memang "cantik" pemandangan dia, lagilah aku teringat2 kat dia -.-
Tp expectation aku salah, aku okay jea, plus almost tiap2 hari aku tgok video squidward tu, it really makes my day laa :)

lets here this song dude >.<












byeee, have a great year guys! may Allah blessing all of His umat, amin Ya rabbal-a-alamin~ byeee, Assalamualaikum peeps! see yaaa!

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in