haha rumah terbukalah sgt!!

September 14, 2010

11/09/2010 ; Second Aidilfitri

hari ni second raya..
hari nie kalo nak di ikutkan planning;
turn umah aku plak nak beraya..

so ehsan, jue, bulat, nget, and maybe adek nak dtg umah..

hari nie jgaklah aku bgon lwat mampos..
pukul 11 lebih kot..
adoyai..
pkol 1 ptg; lunch time!!
all my cousins was here for lunch..
but da only my beloved cousin" Mysara" wasn't come..


huhu..kindda sad..

oke planning2..last2 x jadi jgak..

pkul 2 si muaz call..
dia cakap nak dtg umah nk beraya..
hah sudah..
so aku cpat2 lah pgi ke CMart
beli macaroni,oregano,............

for da first time aku m'masak doe!!

bukan calang2 jenis makanan aku msak..
aku msak spanish pnya food tue..

pkol 4.30 ptg..SIAP!!

tapi pkol 6.00 ptg
last2 si geng2 nie jgak yg datang pon



oke lah tue..

tapi jenuh aku tahan muka lah..
KENA KUCAI AKU!!!

tue psal aku kucai si ALI tue..

muahaha..

ADOYAI!!!
kna lagi aku..

maw tak nya..si ALI tue lgi lah..
bleh dia kata air oren yang aku wat tue ,
AIR GULA!!!

kwang asam tol..
mmg btol2 kenalah aku..


tapi an actually
camnie;
aku tslap ambek air
aku ingat an air panas besa ja
rupanya air gula yg panas..

wakaka..
pdan muka korang..
kucai aku sgt erk..
tapi oke lah tue aku msak special tue..
Macaroni and the Air Gula!!!
muahaha.
jahat3!!

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in