MY BOO BIRTHDAY ♥

May 25, 2011

tahun ini SITI JULIANA ABDUL MALIK sudah tua ;)


this year, jue punya birthday lain sket dari tahun lepas..

tahun lepas..terlalu banyak kejutan yang dirancang khas dan ada juga yang tak dirancang langsung tapi terjadi sendiri~

bhahahahaa!!

tahun lepas, kami form 3..and kami semua stay hostel tahun lepas..
stay at hostel was the most meaningful and unforgetable memories <3
one of them was JUE'S SURPRISE BIRTHDAY!!
all of our mates joined the plan..firstly, the mastermind of the plan were AZIAH, AKU, and semua dorm c's mates.. oleh sebab minggu itu was a exam week, so, for sure malam2 kami semua akan stay till late night for studying..
oleh sebab itu, kami plan nak menakut-nakutkan si gemok, tembam, comel nie~
MUAHAHAHAHA!! *evil laugh*
but, aku dah sediakan satu hadiah untuk jue actually ..its a KUNGFU PANDA'S BEAR!! aku beli sebab itu yang dia gegeh nak sangat...so, aku belikanlah untuk dia <3
malam tu juga aku balut hadiah tu~

11.30 p.m. ; suatu bunyi yang menakutkan berlaku!!
on that time, kami semua tengah khusuk study subject apa entah kat dalam bilik study..tetiba, bunyi something macam ada orang tarik/slide/ketuk sliding window tu~
first time bunyi tu, kami just terkejut kejap jaa..
when it comes to the second time, lari, tergempar semua2 sekali..bhahahaha!! sumpah funnya on that time~

its already 12.00 a.m.!!
diorang yang lain semua keluar dari bilik study awal2..bajet konon dah ngantuk..nak masuk tido lah sangat~ padahal..tengah tunggu kat luar bilik tu ramai2 nak buat surprise kat jue comey tu~
tapi, yang best tuu, jue tengah khusuk2 study betol2..masa tu, memang sengaja tinggal aku, aziah, and jue ja dalam tu..ye lah sebab nak jalankan plan dengan lancar..then secara fakenya aku diam2 pegi kat plug lampu tu..then LOOOP!!! aku switch off kan lampu tu..then JUE MENJERIT TERKEJUT!!!! muahahahaha!! macam pondan jer =.="
pastu semua masuk dalm bilik study while singing HAPPY BIRTHDAY TO JUE!! bhahahaha.. then aku and others sembur bedak banyak2 kat jue!!! putih teros!!!
and aku plak secara sweetnya kasi hadiah tu kat jue~

hermmmm..tapi itu tahun lepas punya lahh~
tahun ini..kami semua dah matured..so lain lah~
_____________________________________________________________________________________________
To Jue sygssss...I Love You So Much <3...tapi Your kittyman tue, lagi menyayangi anda..itu tak boleh ditandingilah kan??
bhahahaha!! May everything that you ever most wanted, you will have it and achieve it syggss..
Oh My Boo!!! May you always get blessness from Allh s.w.t.
so for now, have a superb day ya kak mok!!!
mmmmmmmmuuuuuuuuaaaaaahhhhhhh!!! <3

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in