Angry Bird ♥

June 12, 2011

this morning, dah habis dah Camping at Tasoh Lake Resort~
next, lepaking with them jea lah..
lepak2 ngan Jue, Nget, Jat, Reza, Aina, Wafaa, and Fifi jea lah kat medan.
suddenly, aku pegi somewhere else jap, nak jumpa dia jap.
not jumpa for date, but for some meeting only. Its about his thing lah.
okay done for the meeting. next, aku patah balek ke Medan laa. kejap jea aku jumpa dia.
just like kindda 15 minutes only. but, he gave me an ANGRY BIRDS's bear.
aku tolak dah, but, dia sruh terima jea. dia cakap anggap ini sebagai tanda terima kasih sbb tolong dia buat kerja tu.

okaylah, I accepted that. thanks neway.
tengah2 otw pegi Medan jea, tetiba aku terfikir, its better kalau aku kasi balek bear ni kat dia.
it is because, I'm afraid that, after this, its hard for me to forget him. aku takut aku masih akan teringatkan dia jea.
hermmmmmm :(
I text him about that, but, he said, itulah bagus.
haish laaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

______________________________________________________________________________________

he text me for juta2 kalinya. and the messages were mean the same thing ------------> "he only wants me" "he needs me" "begging for not leaving him" "iloveyousomuch" "he never gonna live like a well person anymore if I'm not around"
arghhh!!!! and thats what makes me felt guilty :(
hell yeah!! I look back of my mistake. and I just thought that "am i doing a wrong decision?"


dengan kejamnya, aku paksa dia suruh lupakan aku jugak.
berjuta kata maaf dah aku ckp kat dia. and aku paksa dia lupakan aku jugak3!!!
but however, my heart was already stolen by him. he took away my heart. 
plus, he was same goes to me too  lah. 


okay, keadaan dah semakin tegang ka apa pun ntah laa~
tapi, dia call aku terus, dan kasi aku satu pesanan yg paling2 terakhir~
dia ckp, lepas ni, dia takkan ganggu aku, dia harap aku dapat lelaki yg lebih better than him, dia akan anggap yg kami tak pernah ada apa2, and kalau dia terjumpa aku, aku kena buat bodo jea, serupa orang asing, and, I'm nothing to him anymore~ :'(
and terus air mata aku berlingan, and dalam satu saat jea aku terus teresak-esak serupa budak kehilangan ibu di shopping mall, serupa budak kematian kucing kesayangannya. aku termenanges terus and dia dengar~
YA ALLAH!! BARU AKU SEDAR, AKU MMG BETOL2 TAK BLEH NK LEPASKAN DIA..
ITS A VERY HARD FOR ME TO LET HIM AWAY FROM ME, MY HEART, OR EVEN MY LIFE!!
gosh!! ini lagi parah dari masa aku dengan first bf and second bf aku dulu2.


_______________________________________________________________________________________


Disebabkan aku menanges terlalu parah sgt dah, dia pujuk aku balek, dia minta aku kuatkan hati, 
hermmmmmm :'(
then suddenly, dia buat lawak laa~
gila ahh.. setengah jam dia buat lawak sampai nak terjatuh katil pun ada!!
well~ dia kan raja lawak~ aku ingat lagi, macam tu lah aku jadinya masa sebelum aku couple ngan dia dulu~
dia selalu buat bagi sampai usus perut aku nak terkeluar jea terus!!
then, dia minta aku terima dia balek, dia berjanji , janji, janji, dan janji kalau dia dapat aku kali ni, dia akan hargai aku seberharga-harganya aku ni.
masa tu jawapan aku hanya ; "errrrrr" "ermmm" "aaaaaa" "hemmmmm"
kesian kat dia, dia minta jwapan aku sampai berbelas2 or berpuluh kali lah jugak. then AT LAST, I ACCEPT YOU BACK!!


I'm sorry bie, cause once, I had been let you go, but now, I accept you back. but, I'm promise to you too, that I'll never pendam2 semua benda that I don't even like of what you do anymore. after this, I'll be always loving you more, and be honnest with you more. You too eh sayang?? 

trust me bie, I'll be loving you, eternity, insyallah sayang, insyallah!!



You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in