Couple? Single? Forever Alone?

March 16, 2012

hey, today I just want to express what had happened to my life this lately >.<
AKU TEAM FOREVER ALONE :) !!!!!!!!!!! huhuhuhu, tapi aku bangga okay dengan forever alone aku tu :P

#sebelah ni Hazimah Harun yg comeyyy, she's my girlfriend. nak tackle dia, sini depan dgn aku :P

tau tak sekarang ni alllllllll of my friends masing2 ada bf -.- , jelous ka D woi? =="
hahahahha, tak lah, plus aku happy gila tgok kengkawan aku happy being with their beloved bf, tau tak ;) syukur alhamdulilah :) setiap mlm dlm dewan study, aku and Imah ja terpaksa berkepit kami dua org, cause yg laen semua berkepit ngan partner masing2 -.-  hahahaha, aku tak pa laaa, dah terbiasa dah being alone pn :) tp kesian kt Imah, dia mcm teringat balek ex dia, which is tiap2 mlm tu sentiasa ada depan mata dia~ dia bukannya teringatkan lelaki tu, it just dia teringat time2 dia couple dulu. It was the first time dia couple, then sampai skrg dia tk pernah in relationship ngan mna2 laki pn~ well, dia tu mmg payah sket nk "fall in love"..hati dia tu terlalu berharga bagi aku sebagai kawan dia untuk disakiti lagi~

Then haritu, aku outing with Jue and her bf la, Nget, #as usual aku sorg2, hahaha, tak pa2 bleh jadi setan kt depa ni >.< HAHAHA, okay then kami balek jalan sama2 pg depan library.... and then suddenly, aku ternampak Qie and Kuan tgh date, hahahaha, bayang betapa alonenya aku time tu, depan mata aku, bestfriend aku, Qie tgh date, belakang aku, Jue punnn tgh date, mesra2 lagi :( AND KNOW APA AKU BUAT MSA TU? SECARA TETIBANYA, TAHAP KEGILAAN AKU DTG SELUBUNGI DIRI AKU, muahahaha, AKU JERIT KUAT2 MCM NI  AKU SENDIRIANNNNNNNNNNN.......!!!!!!!!!!! then know what? dalam aku duk kata mcm tu terus aku nampak SQUIDWARDTELINGACAPANG lalu sambil bawa moto nouvo tu la and tk silap aku lah, dia pakai baju Cookie Monster yg sepatutnya kepunyaan aku :P hahahhaa, damnnnnnnnnnnnnnnn, asal kebetulan sgt ntah? -.-

then kat sekolah plak, masa tu exam ADDMATH paper 2, aku ngan Jue and Imah pg turun study sekali dkat Dataran Putra tu time rehat sampaiiiilah 15 minit lagi untuk paper Addmath tu. FYI, Imah ni cukup tak suka rice cracker, yg aku ngan Jue plak mmg die hard fans gila ngan rice cracker tu, or bak kata Imah, "biskut nafas berbau" -.- bodoi la hg Imah oiiii :P dah masa tu rehat, aku pg la beli rice cracker tu dkt Koop, terus Imah belah dari situ, hahahaha, kesiannnnnnnnnnn... then Nget pn dtg la kt situ study + rehat sekali ngan kami... then masa tu ada Nyok, dia ni cekang addmath, haaa apa lagi, join study sekali ngan dia laaa ;) pastu kannnnnnnnnnn, awek dia dtg kat situu >.< OMG, sweet gila depa dua, sama2 pandai Addmath, pastu sama2 study Addmath sambil2 ajar kami semua, tp nampaknya mcm aku and Nyok ngan awek dia ja yg study, Jue and Nget duk bercekarama sambil study apa tah depa dua tu :P (jelous tau!) hahaha, bertuah la org bahagiaaaa :P hehehhe, and guess what? aku duduk di tengah2 kedua-dua sweet couple tu -.- IMAHHHHHHHHHHHH, mana hg masa tu ah? aku sorang2 kot kt situ woi! tp pandai depa perguna aku kan? mentang2 lah depa ni couple, so bila aku ada kt situ, tak dak la cikgu nk kata apa2 kan? yea lah cuba bayangkan kalo tak dak aku? comfirm cikgu2 akan ingat depa tu tgh "double date" kan?

apa2 pun, aku doakan semua kawan2 aku bahagia, bagi aku tengok depa bahagia pn aku dah cukup bahagia, seriously my friends..so here aku nk kasi warning kat Nget, Kuan, Amir, GG, Menteri, hampa jgn buat bg kwn2 aku sedih eh? kalau ada, siap la hampa semua!! ingat aku tk berani :PP even skg aku dah tak tomboy, but jgn cari pasal eh! masalah kwn2 aku, masalah aku jgak. kesedihan kwn2 aku, kesedihan aku jgak :P
hermm, tp tak pa laaa, aku ni mmg seorang yg suka sorang2 pn, yea lahh, SHOPPING, STUDY, JALAN2, sorang2 tersangatttttttttttttttt lah best tau! itu dah jadi rutin aku >.< kay lah duk merepek apa kat sini tak tau -.-, jom sambung study nak? aku kan ada lgi satu paper tak jawab lg ni >.<...kay guys, bubye, nite, tc alll ;) Assalamualaikum, #TeamForeverAlone

You Might Also Like

0 comments

Follow me on Facebook

Follow me on linked in